Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatické testování uživatelských rozhraní
Meluzín, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření s názvem ARTBot nám umožňuje simulaci uživatelské interakce. Můžeme ho tak spolu s testovacím nástrojem využít k automatickému testování grafického rozhraní ARTable aplikací. V této práci nalezneme navrh, popis implementace a způsob testování ARTBota.
Klient pro zobrazování informací z informačního systému FIT
Pelikán, Jakub ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit grafickou aplikaci v programovacím jazyce Python 3, která bude studentům Fakulty informačních technologií VUT v Brně přehledně zobrazovat informace o zapsaných předmětech a automaticky je upozorňovat na vzniklé změny v systému. Informace jsou získávány z informačního systému prostřednictvím XML dokumentu, který aplikace validuje a zpracovává pomocí vlastního nástroje. Aplikace je určena pro platformy Linux, MacOS X a Windows.
Automatické testování uživatelských rozhraní
Meluzín, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření s názvem ARTBot nám umožňuje simulaci uživatelské interakce. Můžeme ho tak spolu s testovacím nástrojem využít k automatickému testování grafického rozhraní ARTable aplikací. V této práci nalezneme navrh, popis implementace a způsob testování ARTBota.
Klient pro zobrazování informací z informačního systému FIT
Pelikán, Jakub ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit grafickou aplikaci v programovacím jazyce Python 3, která bude studentům Fakulty informačních technologií VUT v Brně přehledně zobrazovat informace o zapsaných předmětech a automaticky je upozorňovat na vzniklé změny v systému. Informace jsou získávány z informačního systému prostřednictvím XML dokumentu, který aplikace validuje a zpracovává pomocí vlastního nástroje. Aplikace je určena pro platformy Linux, MacOS X a Windows.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.